onsdag den 29. april 2009

"Safran

der er syv måder til at finde ud af, hvordan en person er:
stil ham et vanskeligt spørgsmål, vurdér hans evne til at analysere.
provoker ham, vurdér hans reaktion.
spørg ham, hvordan han bærer sig ad med at løse vanskelige problemer, vurdér hans intelligens.
bring ham i en vanskelig situation, vurdér hans mod.
drik ham fuld, iagttag hans natur.
frist ham med guld og vurdér hans evne til at modstå.
giv ham en opgave fat udføre et arbejde, vurdér hans pålidelighed.
(krigskunsten af hsün tse)"



Yes, krigskunst skal der til for at bringe den kreative kampvogn i gear! Er det, eller det ikke noget ligegyldigt gammelt konfuciansk visdom? Garanteret ikke, men det er ikke dét, denne blog skal handle om! Jeg har lavet en lampeskærm (baha), og den er ikke færdig. Jeg mangler en vurdering fra jer!



Den er ikke særlig original - blot en gentagelse af mit printplade-lys-tema, hvilket er lavet et par gange før, check hjemmesiden (www.overspringsvaeren.dk). Jeg har ofret, delt, voldeligt adskilt og destrueret to motherboards begge Asus (something something) og derefter boret ca. 300 huller i dem og sat dem sammen med ståltråd. Lyselementet er en langtidsholdbar energieffektiv el-pærer (Al min kunst skal jo have en grønprofil – blot fordi mit image skal være moderne, og adskille mig fra alle de andre tåber der ødsler deres tid væk med eskapistiske, selvrealiserende tvivlsomme aktiviteter, der absolut ikke bidrager til verdensfred.)

Så spørgsmålet er, om de ledninger der er på første billede til højre skal dække hele skærmen?

(fortsættes)

Next on this blog: Et slideshow med den supersejecrazycoolmotherfuckingnice lampeskærm!!! Og en skulptur ved navn Dødens Dronning... uhh

Efterspørgsel: Er der nogen der er i besiddelse af en lille trækvogn eller en modelbil gerne en truck med et lad. Min ondskabfulde dronning mangler et transportmiddel!!! (Vognens lad skal ikke være for stor, gerne et sted mellem 10*15 cm.)




2 kommentarer:

Martin A. Ibsen sagde ...

Lige umiddelbart lyder det som en strålende ide at give lampen lednings-dreds, men det er meget svært at afgøre fra det billede du har uploadet.

Thomas Akhøj Ibsen sagde ...

Jeg har uploadet fine før og efter billeder af lednings-dreds...